"Професіональна масова комунікація — це майстерно організоване спілкування у вигляді суспільно-культурної діяльності, учасниками якого є, з одного боку, професіональні мовці (професійні комуніканти), що чинять згідно з суспільно-етичними нормами, законами держави, вимогами технології організації мовлення й спілкування, і, з іншого боку, маса людей (маси, комунікат), на яку здійснюють уплив професіональні мовці через засоби масової комунікації, зокрема засоби масової інформації, за допомогою масової інформації, що є продуктом професійної масовоінформаційної діяльності у сфері інформаційної індустрії як “інституалізованої форми виробництва і розповсюдження загальнодоступних (публічних) повідомлень, які поширюються у великому масштабі, включаючи значний розподіл праці в їхньому виробництві й функціонуванні через складне посередництво друку, фільму, фотографії та звукозапису” (J. Watson, A. Hill)".
Масло масляное это называется. И: вы хоть что-то поняли?
Оно-то всё правильно, но попроще словами никак нельзя сказать? Гении научных высказываний, блин. Легче поломать студентам мозг заумными речевыми оборотами, чем объяснить человеческим языком, чтобы это на всю жизнь запомнилось, а не хотелось забыть сразу же при выходе из экзаменационной аудитории.
Простите мне моё ворчание.
Муть лесная...
mitthus
| четверг, 19 января 2012